BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

.::Ahlan Wasahlan::.

Tuesday, November 24, 2009

Kursus Pembangunan Jati Diri Negara Bangsa

Pada 21-23 November 2009 bersamaan dengan 14 Zulhijjah 1430 seramai 37 orang guru pelatih IPGMKTAA terdiri daripada Jawatankuasa Perwakilan Pelajar 2009 dan ketua2 unit telah menjalani Kursus Pembangunan Jati Diri Negara Bangsa di Felda Residen Tekam, Jerantut. Kursus tersebut dikelolakan oleh Jabatan Sains Sosial yang diketuai oleh Encik Zamani dan Encik Halif. Kursus yang baik untuk perpaduan semua kaum.

Terdapat 5 slot ceramah yang terdiri dari penceramah yang hebat2. Antaranya Dato' Shahlan (SU politik perdana menteri), Pengarah BTN Pahang, Penolong Pengarah BTN Pahang dan pegawainya. Paling membuatkan saya teruja ialah kesudian perenang tersohor negara untuk hadir ke program kami iaitu Dato' Malik Mydin. Dengan kehadiran Dato', sedikit sebanyak telah menaikkan semangat saya untuk mengharumkan nama negara seperti beliau. Banyak pengisian, mudah-mudahan program ni diberkati Allah. Yang mana baik kita ambil sebagai ikutan dan yang mana kurang baik dijadikan sempadan (untuk peserta program). InsyaAllah...


Para peserta kursus yang sentiasa bersemangat


Unit PISMP BM paling ramai menghantar wakil


Dari depan : Daus, Fahmi, Aufa dan.... Penghuni chalet 52

Sori Daus.. malam tu kami kunci pintu chalet bagi ko tak leh masuk.. he3.. laen kali jangan nak merayap memalam buta k.. pape p0n kami gurau2 jew.. gurau tanda kemesraan.. PEACE! ko memang hensem Daus.


Encik Hairi dan family turut datang memberikan sokongan kepada kami


Kesian kat korang, cam tak pernah jumpe swimming pool je..


Ngerrr..sejuk!



Encik Zamani m'berikan cenderamata kepada Dato' Malik Maydin


Sempat jugak saya bergambar dengan Dato' Malik Mydin


Dato' Shahlan sedang menyampaikan ceramah


Tanda penghargaan kepada Dato' Shahlan



0 comments:

Related Posts with Thumbnails